برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

یه دنیا دلم گرفته

یه دنیا دلم گرفته:


نمی دانم از فراق تو بنالم یا از غریبی خودم؟


نمی دانم تو را بخوانم که برگردی یا خودم را دعا کنم که بیایم


از این بسوزم که نیستی یا از این بنالم که چرا هستم؟


هیچ میگویی اسیری داشتی حالش چی شد؟


خسته ی من نیمه جانی داشتی احوالش چی شد؟


دلم تنگ است نمیدانم زتنهایی پناه آرم کدامین سوی


پریشان حالم و بی تاب می گریم وقلبم بی امان محتاج مهر توست

 

نمیدانی چه غمگین رهسپار لحظه های بی قرارم


من به دنبال تو همچون کودکی هستم


دلتنگی همیشه از ندیدن نیست


لحظه های دیدار با همه زیبایی گاه پر از دلتنگیست


که مبادا دیدار شیرین امروز خبر تلخ فردا باشد


...............

عجایب عشق همین است...
تنها همان آغوشی آرامت می کند
که دلت را.....
به درد می آورد...
تقدیم به آنکه،
هیچوقت احساس مرا نفهمید..
حال میخواهم زندگیم را
با رنگ سیاه بنویسم . . .
با خط دل بنگارم
و با کلام عشق آغاز کنم. . .
که شاید این بار
در این جاده ی تاریک سیاه
بتوانم تنها با نور عشق زندگی کنم..
اشک هایم را به نخ می کشم ...
و تسبیحی می سازم هزار دانه،
تا با آن ذکر دلگیری ام را
از دنیا را برایت بگویم . . . . .
سکوت سرد فاصله ها
تنم را میلرزاند...
وقتی به نبودنت فکر میکنم
و از درون میسوزم....
وقتی به یاد روز هایی که،
بودنت را نفهمیدم می اندیشم ..

با من خداحافظی نکن

با من خداحافظی نکن ، عشق منو ساده نگیر …

دلخوشی رو از اون کسی که دل بهت داده نگیر …


ساده نگیر دلی رو که پر میکشه برای تو …


دلی که آروم میگیره فقط با خنده های تو …


با من خداحافظی نکن از سوی لحظه هام نرو …


کسی تو زندگی من هرگز نمیگیره جای تو رو …


ساده نگیر احساسمو بی تو محال زندگی …


نمیدونم چه رسمیه دیر اومدی زودم میری …


ولی بدون با رفتنت جونمو ازم میگیری.