برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

من همان عاشق دیرینم

من همان عاشق دیرینم
و عصر های دیدار همانگونه دلپذیر و خاکسترین
اگر هوای دوباره آمدنت هست
دامن بلند بپوش و سندل به پای کن
که در گذرگه متروک
تمشک های وحشی گسترانیده اند ...
از بانگ سگ ها آشفته مشو
دیریست که بوی تو را می جویند
این وفاداران
حضور دوست را بر من مژده می دهند ...

چقدر خوبه وقتی با عشقت قهر میکنی

چقدر خوبه وقتی با عشقت قهر میکنی
و بر خلاف میلت میگی دیگه دوست ندارم ! نمیخوامت ....
این جمله رو بشنوی :

" غلط کردی چه بخوای چه نخوای مال منی " ... !!!

رمضان مبارک

از چند روز پیش عملیات رمضان شروع شده ،

نبرد انسان با نفس ،

و مثل آن روزها شعار همیشگی؛ جنگ جنگ تا پیروزی ست ...

و قصد خداوند پیروزی توست در نبردی که برایت آسانش کرده ،

پیروزی بر دشمنی تشنه و گرسنه

پس بر تو باد ظفر ، در جهادی اکبر

رمضان مبارک