برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

عشق.....

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری
از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .

یه روز یه آقا پسره می‌ره تو مغازه و میگه:"آقا کارتی دارین که روش نوشته باشه «تو تنها عشق من هستی»؟"
فروشنده هم میگه: "بله"
آقا پسرهه:"لطفا 16 تا ازش بدین !!"
خنده

 

             ــ  روز    عشـــــــــق   مبـــــــــارک ـ

مثل همیشه برو...

اگر مردم پا به تشییع جنازه ام نگذار 

وقتی مرا درون کفن سفید میگذارند دست های سردم را نگیر 

وقتی زنده بودم نبودی حالا هنگام دفنم نمیخواهمت 

اشک هایت را بر بدن سرد و بی روحم نریز وقتی زنده بودم 

 

 گرمم نکردی حالا که یخ بسته ام نمیخواهم گرمایت را 

اول عشقت دیوانه ام کرد و بعد که ترکم کردی 

 

تصمیم به مرگ گرفتم و اجل را برگزیدم 

آن زمان ها هیچ به من فکر نکردی 

در یک نگاه ویرانم کردی و پاره پاره ی وجودم را سوزاندی 

هرگز وقت رسیدن عید به مزارم نیا و  

 

هیچوقت فاتحه ای برای روحم نفرست 

و هرگز برایم دعا نکن  

فقط مثل همیشه برو و پشت سرت را نگاه نکن

خدا.....

خدا گوید: تو ای زیباتر از خورشید زیبایم........


تو ای والاترین مهمان دنیایم............


بدان آغوش من بازاست...........


شروع کن یک قدم با تو............


تمام گامهای مانده اش با من!!!!!!!