برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

تسلیت...

پیشاپیش فرا رسیدن ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر


   عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم.




ماه محرم



سلام ما به محرم، به غصه و غم مهدی


به چشم کاسه خون و به شال ماتم مهدی


سلام ما به محرم، به شور و حال و عیانش


سلام ما به حسین و به اشک سینه زنانش

روزی...


روزی آمد،گفت : بی معرفت ، سنگدل ، بی احساس
دوستت دارم
خندیدم...
فریادکشید که نخندباورکن
لبخندزدم...
... اشک هایش جاری شد
گفت به خداقسم...
دلم لرزید
زیرلب گفتم خدایا نام تورابرد
...به تواعتقاد دارد
.امروز زیرلب گفتم خدایا:مراببخش
اگر از ابتدایش باورش میکردم،نام توبه دروغ قسم خورده نمیشد...

تو


کــاش تــوی ایــن جــاده یه تابلــو نصــب میکــردن
واســه دلخــوشــیم...!!
* تــــــــو *
دو کیــــلومــــتر...!