برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

عکس هایی از تالاب بین الملی کمجان به تاریخ27\1\1392

سلام خدمت دوستداران طبیعت

این روزا زیاد در مورد تالاب ها بحث میشه و
گفته میشه که تالاب ها از مهم ترین اجزای
اکوسیستم کره رمین به حساب می یان
تالاب کم جان هم یکی از تالاب های مهم
ایران به حساب میاد که چند سالی هست
که به کمک مردم محلی دوباره احیا شده
تو این پست چندتا عکس از این تالاب زیبا گذاشتم
امیدوارم که لذت ببرید.






بقیه عکس ها در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

منتطر لحظه ای هستم که .....

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم

در چشمانت خیره شوم

دوستت دارم را بر لبانم جاری کنم

منتظر لحظه ای هستم که در کنارت بنشینم

سر رو شونه هایت بگذارم….از عشق تو…..

از داشتن تو…اشک شوق ریزم

منتظر لحظه ی مقدس که تو را در اغوش بگیرم

بوسه ای از سر عشق به تو تقدیم کنم

وبا تمام وجود قلبم و عشقم را به تو هدیه کنم

اری من تورا دوست دارم

وعاشقانه تو را می ستایم



برگرد

می خواهم عمرم را
با دست های مهربان تو اندازه بگیرم
برگرد!
باور کن
تقصیر من نبود
من فقط می خواستم
یک دل سیر برای تنهایی هایت گریه کنم
نمی دانستم گریه را دوست نداری
حالا هم هروقت بیایی
عزیز لحظه های تنهایی منی
اگر بیایی
من دلتنگی هایم را بهانه می کنم
تو هم دوری کسانی که دور نیستند
در راهند
رفته اند برای تاریکی هایت
یک اسمان خورشید بیاورند
یادت باشد
من اینجا
کنار همین رویاهای زودگذر
به انتظار امدن تو
خط های سفید جاده را می شمارم .

یکی هست

                 هـمـین کـه با مـنی یعـنی یکی هـست *  کـه مـن دلـتـنگـیاشـو دوسـت دارم


               کـسی کـه با سکـوتـش خـواب می شـم *  کـسی کـه مـن صداشـو دوسـت دارم


               چـقـدر خـوبه بـدونی یک نـفـر هـسـت *  کـه تـوو فـکـر تـو و فـردات بـاشـه


                   اگـه دنـیـا رو از دسـتـت بـگـیـرن  *  یکـی هـسـت کـه خـودش  دنـیـات  بـاشـه


                        نـباشـی فـرصت  آرامـش مــن *  دوبـاره  رو بـه یک  بـن بـست  می ره


                  نـبـاشی زنـده مـی مـونـم مــن ، امـا *  تـمام زنـدگـیـم از دسـت می ره

عاشق کیست؟؟؟

                             

عاشق محکومی است که محاکمه نمیشود

دیوانه ایست که معالجه نمیشود

بیگانه ایست که شناخته نمیشود

سکوتی است که شکسته نمیشود

و فریادیست که آرام نمیشود