برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

عکسهای طبیعت تابستانی تالاب کمجان

سلام دوستان این یه سری عکس از طبیعت تابستانی تالاب کمجان هست

سری قبل عکسهای زمستانی رو گذاشتم حالا نوبت عکسهای تابستانیه





برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

من هنوز عاشقم

و من هنوز عاشقم ، آنقدر که می توانم

هر شب
  بدون آنکه خوابم بگیرد

از اول تا آخر بی وفایی هایت را بشمارم

و دست آخر

همه را فراموش کنم.

عمرمان کوتاه است ، مهم نیست چند بهار در کنار هم زندگی کنیم ، باور کنید مهم این است که یادمان باشد در پایان زندگی خیلی از ما خواهیم گفت : کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم تا خوب بهم نگاه کنیم و همه ناگفته های مهر آمیز یک عمر را در چند ثانیه بگوییم ای کاش با خاطره ها زندگی نمیکردیم

 

در کودکی به من گفته اند

در کودکی به من گفته اند:

نقش تو

آستان فتح خویش

نها دت دوست داشتن

مرهم هر درد بودن

*

آیا من

هر گز بوده ام

وجود داشته ام

یا خیا لی

بیش نبوده است.

*

کدامین نهاد

کدامین نقش

کدامین مرهم

*

در کودکی به من گفته اند :

دیوانگا ن با خود

حرف می زنند

می خند ند

قا نو ن

زیر پا می گذارند

آیا راه آنا ن

بیراهه است

*

یا

این ،

تصور ما

از صحنه ی زندگی است

هرگز از مرگ نهراسیده ام

هرگز از مرگ نهراسیده ام

اگر چه دستانش از ابتذال، شکننده تر بود.

هراس من باری همه از مردن در سرزمینی است

که مزد گورکن

از آزادی آدمی

افزون تر باشد

جستن

یافتن

و آنگاه

به اختیار برگزیدن

و از خویشتن خویش

با روئی پی افکندن ...

اگر مرگ را از این همه ارزشی بیش تر باشد

حاشا حاشا که هرگز از مرگ هراسیده باشم

زندگی یعنی عاشق کسی باشی

همه چیز مثل هم است

گور من یعنی زندگی تو

وشاید گور تو زندگی من ؛

زندگی یعنی عاشق کسی باشی

و با کسی دیگر زندگی کنی

وگرنه روحت میان خانه های بیشرم سرگردان می شود

نه از عاشق شدن در امانی

نه از زندگی !

تو به دو موجود توامان محکومی

عشقت

وعاشقی که تو را در قمار باخته !