برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

با من خداحافظی نکن

با من خداحافظی نکن ، عشق منو ساده نگیر …

دلخوشی رو از اون کسی که دل بهت داده نگیر …


ساده نگیر دلی رو که پر میکشه برای تو …


دلی که آروم میگیره فقط با خنده های تو …


با من خداحافظی نکن از سوی لحظه هام نرو …


کسی تو زندگی من هرگز نمیگیره جای تو رو …


ساده نگیر احساسمو بی تو محال زندگی …


نمیدونم چه رسمیه دیر اومدی زودم میری …


ولی بدون با رفتنت جونمو ازم میگیری.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:38 http://allahoma-cry.blogfa.com/

مرحوم آیت الله بهجت(ره) یکی از عارفان بزرگ زمان بودند،
روزی به ایشان گفتند : کتابی در زمینه اخلاق معرفی کنید
فرمودند:
لازم نیست یک کتاب باشد یک کلمه کافیست که بدانی "خدا " می بیند..

چشم بارونی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:13 http://WWW.HOBABEROYAHAM.BLOGSKY.COM

دلم
قُلَکِ بغض هاست
بعدِ رفتن ات...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد