برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

...............

عجایب عشق همین است...
تنها همان آغوشی آرامت می کند
که دلت را.....
به درد می آورد...
تقدیم به آنکه،
هیچوقت احساس مرا نفهمید..
حال میخواهم زندگیم را
با رنگ سیاه بنویسم . . .
با خط دل بنگارم
و با کلام عشق آغاز کنم. . .
که شاید این بار
در این جاده ی تاریک سیاه
بتوانم تنها با نور عشق زندگی کنم..
اشک هایم را به نخ می کشم ...
و تسبیحی می سازم هزار دانه،
تا با آن ذکر دلگیری ام را
از دنیا را برایت بگویم . . . . .
سکوت سرد فاصله ها
تنم را میلرزاند...
وقتی به نبودنت فکر میکنم
و از درون میسوزم....
وقتی به یاد روز هایی که،
بودنت را نفهمیدم می اندیشم ..

نظرات 3 + ارسال نظر
چشم بارونی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:35 http://hobaberoyaham.blogsky.com

سلام، ممنونم لطف دارین:)
وبِتون قشنگه
بله خوشحال میشم
به اسم "اشتباهــــی" لینک کنید:)
و شما رو با چه اسمی لینک کنم؟

سارا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 http://zolaltarazbaran.blogsky.com/

هیچوقت احساس مرا نفهمید..
حال میخواهم زندگیم را
با رنگ سیاه بنویسم . . .


اینجا خیییلی قشنگه...دوست داشتی ب منم سر بزن.

سیاه خان دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 15:21 http://siahkhan.blogfa.com

سلام عمو مسعود.
خوبی تو ؟
برو فکر نون باش عمو.
تا زن نگیری به آرامش نمیرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد