برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

دلم تنگ است

دلم تنگ است ،

دلم تنگ است

دلم اندازه حجم قفس تنگ است

سکوت از کوچه لبریز است

صدایم خیس و بارانی است

نمی دانم

چرا در قلب من

پاییز

طولانی است



پ.ن : گلوله ای که من را کشت می خندید

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 16:10 http://andisheh98.blogfa.com

خیلی قشنگ بود.

اگر تونستی در میان غم ها و دلتنگیها شادباشی نوبره؛ همراهی با غمهارو هر دلتنگی میتونه داشته باشه.

سخته خیلی

نرگس دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 13:19

ماادماگاهی وقتا اهنگ هایی میزاریم وبمون که وصف حال خودمونه منم جزهمون دستم ..

آره دقیقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد