برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

دلم تنگ شده


دلم تنگ شده

برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان.


برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم.


حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند


و خـیـلـی دیـــرشناختمشان !


برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش.


خنده هایی که دارم فراموششان می کنم.


و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!




نظرات 3 + ارسال نظر
mahsa جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:45 http://mahsa-mah.blogsky.com

دلم تنگ شده
برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش.

سمیرا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:41 http://note1.blogsky.com

چقدر قشنگ بود واقعا دلم برای خودم خیلی تنگ شده کاش عوض نمیشدم...

ممنون از لطف شما

حنانه سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:20

لایک
همشون قشنگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد