برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

حرفی نیست.............................................


حرفی نیست
 

چون راهی نیست
 

وقتی راهی نیست
 

خستگی نیست خستگی نباشد
 

درد نیست
 

درد نباشد آرزو نیست آرزو نباشد
 

امید نیست

نفس نیست

نفس نباشد ، آدمی نیست
 

آدمی نباشد ، زندگی نیست

زندگی نباشد عشق نیست

پس خوشحالم که راه هست

خسته میشوم درد میکشم

هدفی دارم من ، آرزوهای بزرگ

رسیدن تا سر کاج
 

تا اوج

پس هستم ، نفس میکشم

هنوز هم کمی ...

آری احساس میکنم که کمی آدمم !!!

زندگی دارم

عاشقم






نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:34 http://bmstore.ir

عـــــــــــــالی بود

چشم بارونی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:21 http://hobaberoyaham.blogsky.com

کم کم یاد خواهی گرفت !
با آدمها همانگونه باشی ، که هستند ... !

همانقدر ...
خـــوب ....
گـــــــرم .....
مهـــــربان .....

و گاهی همانقدر ...
بـــد ...
ســــرد ...
تلـــــــــخ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد