برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

میخواهم عوض شوم..........


میخواهم عوض شوم!! چرا باید دلتنگ آغوشت باشم؟؟ میخواهم تو دلتنگ آغوشم باشی!! میخواهم آن سیب قرمز بالای



درخت باشم... در دورترین نقطه... دقت کن! رسیدن به من آسان نیست. اگر همتش را



نداری آسیبی به درخت نزن...    به همان سیب های کرم خورده پای درخت



قانع باش...






نظرات 7 + ارسال نظر
چشم بارونی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:47 http://hobaberoyaham.blogsky.com

سلام ممنونم شما خوبی؟
خواهش میکنم شما لطف داری

چشم بارونی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:59 http://hobaberoyaham.blogsky.com

هرگز نفهمیدم،

فراموش کردن درد داشت،یا فراموش شدن...!

به هر حال ...

دارم فراموش میکنم،فراموش شدنم را...!

چشم بارونی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:02 http://hobaberoyaham.blogsky.com

من با کناری ات کنار نمی ایم...
کنـــــار میروم.

چشم بارونی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:15

زِنـدِگــی اِنـگــار

تـَمــام ِ صَـبــرَش را بـَخـشـیـدِه اَسـت بــِه مـَن !!

هَـرچـِـه مـَن صـَبــوری میکـُنَـم او بــا بـی صَـبـری ِ تـَمــام

هـول مِیزَنــَد بــَـرای ضَـربــِه بـَعــد .... !

کَـمـی خَـسـتـِـگـی دَر کُــن ،

لـَعـنَـتـــی ...

خـیــالـَت راحَـت !!....

خَـسـتـِگــی ِ مــَن

بـِه اِیـن زودی هــا دَر نـَمـی شـَوَد ...

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:21

همیشه...
تنهایی رو کسی بهت هدیه میده که روزی با اطمینان میگفت:

هیچوقت تنهات نمیزارم.

چشم بارونی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:35

من خوبم... من قول داده ام...

فقط گآهی دلتنگـ میشوم...
دلتنگـ تر از همه دلتَنگـی ها...
گوشه ای مینشینم...
باختن ها و صدای شکستن ها را میشمارم...

ممنونم از حضور همیشگیت :)

شادی* جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:49 http://ashooftekhiyal.blogfa.com/

سلام مسعود جان بله درست حدس زدی من یکی از مدیرای سیب تاک بودم اما به دلایلی نمیتونم دیگه اونجا یا حتی تو هر سایت دیگه ای آن بشم..
به خاطر شعر قشنگت هم ممنون داداش عالی بود..خوشحالم که بیننده های وبم همچین شخصیت هایی هستن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد