برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

خدا می داند !!!

خدا می داند !!!

ولی آنروز که آخرین زنگ دنیا می خورد


دیگر نه می شود تقلب کرد و نه میشود سر کسی را کلاه گذاشت.


آنروز تازه می فهمیم دنیا با همه بزرگی اش ، از جلسه امتحان هم کوچکتر بود.


آنروز تازه می فهمیم که زندگی عجب سوال سختی بود


سوالی که بیش از یک بار نمی توان به آن پاسخ داد.


خدا کند آنروز که آخرین زنگ دنیا می خورد


روی تخته سیاه قیامت اسم ما را جز خوبها بنویسند.


خدا کند حواسمان بوده باشد


زنگهای تفریح آنقدر در حیاط نمانده باشیم که حیات یادمان رفته باشد.


خدا کند که دفتر زندگیمان را جلد کرده باشیم و بدانیم دنیا چرک نویسی بیش نیست.

نظرات 9 + ارسال نظر
حس سبز چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
زیبا گفتی.مرسی.
اگه دوست داشتی راجع به مطلب "شلاق مکرر خاطرات!..." نظر بده.مرسی.

بانوی شرق پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:31

امیدوارم در این فرصت کم
فرصت کنیم جوابی ساده
یرای این سوال سخت بیابیم

افسانه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:03 http://gtale.blogsky.com/

سلام

فقط من...
من امشب خسته از خواب و ترانه/
شکستم از غم و مجنون دوباره/
بیا آیینه شو مانند ژاله/
تو هر دم بی وفا من شکل واله/
تو با من بودی و من ماه افسوس/
همه شیدا وش و من شکل فانوس/
میان خوابِ دل بیدار نشستم/
هنوز هم پیش چشمان تو هستم/
شدم تنها نه دلخوش به امیدی/
فقط من گفتم و کاش میشنیدی

افسانه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:56 http://gtale.blogsky.com/

سلام

به چه میخندی تو؟

به مفهوم غم أنگیز جدایی، به چه چیز؟

به شکست دل من یابه پیروزی خویش؟

به نگاهم که چه مستانه توراباورکرد؟

یابه أفسونگری چشمانت که مراسوخت وخاکسترکرد

به چه میخندی تو؟

به دل ساده ی من میخندی که دگرتابه أبدنیزبه فکرخود نیست؟

خنده دارأست بخند

farzad جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:45

زیبا بود

هانیه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46

خدا کند که دفتر زندگیمان را جلد کرده باشیم و بدانیم دنیا چرک نویسی بیش نیست.
زیبا بود

سایه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:46

افسانه سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:07 http://gtale.blogsky.com

سلام

♖♘♗♕♔♗♘♖
♙♙♙♙♙♙♙♙
╔════════╗
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
║▀▄▀▄▀▄▀▄║
╚════════╝
♟♟♟♟♟♟♟♟
♜♞♝♛♚♝♞♜
تمام مهره های شطرنج زندگیمون رو خودمون تکون میدیم پس بدانیم کجا میذاریم نکنه کیش بشیم.

فرزانه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:14 http://www.lovely-girls-71.blogfa.com

سیییییییییییییییییلام خوفی؟؟؟؟؟؟؟؟مرسی ک بهم سر زدی بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد