برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

لحظه ی دیدار نزدیک هست

لحظه دیدار نزدیک است
باز من دیوانه ام، مستم
باز می لرزد،
دلم، دستم
باز گویی در جهان دیگری هستم
های!نخراشی به غفلت گونه ام را؛
تیغ
های،
نپریشی صفای زلفکم را؛
دست
و آبرویم را نریزی؛
دل
ای نخورده مست
لحظه ی دیدار نزدیک است

نظرات 3 + ارسال نظر
mahsa شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:52 http://a110.blogsky.com

عالییییییییییی بهم سربزن!

ندا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:24

مثل همیشه زیبا بود

پرنده ی تنها پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 13:25

زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد