برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

پیرمرد و دخترک

فاصله دختر تا پیر مرد یک نفر بود ؛ روی نیمکتی چوبی ؛ روبه روی یک آب نمای سنگی .

پیرمرد از دختر پرسید :

 - غمگینی؟

 - نه .

 - مطمئنی ؟

 - نه .

 - چرا گریه می کنی ؟

 - دوستام منو دوست ندارن .

 - چرا ؟

 - چون قشنگ نیستم !

 - قبلا اینو به تو گفتن ؟

 - نه .

 - ولی تو قشنگ ترین دختری هستی که من تا حالا دیدم !

 - راست می گی ؟

 - از ته قلبم آره...

 دخترک بلند شد پیرمرد را بوسید و به طرف دوستاش دوید ؛ شاد شاد...

 چند دقیقه بعد پیرمرد اشکهایش را پاک کرد ؛ کیفش را باز کرد ؛ عصای

سفیدش را بیرون آورد و رفت!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
سپیدبال پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:50

سلام آقا مسعود..خوفی؟
حالا ما کم پیدا شدیم شما هم باید کم پیدا بشی و بهمون سر نزنی؟!!..ای بی معرفت!
بهر حال که ما دوباره اومدیم و باز بهت سر میزنیم!!

ارزو پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:41 http://slar.blagskay.com

سلام دوست عزیز مرسی که سر زدید وب شما هم خیلی قشنگه مطالبتون هم زیباست من از مطلب (کاش روز دیدنت فردا نبود خیلی خوشم اومد ) باز هم سر بزنید

سپیدبال شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:57

های!
اومدم بگم که هستم..یعنی پایه ام!..وبلاگ گروهی رو دوست دارم..اوکی!
منتظرم...
فقط نقش من باید پررنگ باشه ها جناب کارگردان!!

mer30

مهسا دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:59 http://deleasemooni.blogsky.com

سلام عزیزم من برگشتم دلم خیلی برات تنگ شده بود
آپم بیا نظراتم بگو

مثل باران دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:46 http://rainy1989.blogsky.com

چقدر زیبا بود و پر محتوا ...

سپیدبال چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:09

سلام..میگم که من متاسفانه فعلا نمیتونم برم تو یاهو..سرعت اینترنتم خیلی پایینه و همش ارور میده!1..دعوتنامه ای که واسم فرستادی تا کی اعتبار داره؟

سپیدبال جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:41

حالا دیگه مارو مسخره میکنی دیگه؟!۱
چرا کافی نت هست ولی به ۲ دلیل نمیرم..اول اینکه پول ندارم!
دوم اینکه اونجا راحت نیستم!..اصلا از کافی نت خوشم نمیاد!!
پس میرم خوابگاه از اونجا ثبت نام میکنم..بهت خبر میدم...دکتر جان!

شوخی کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد