برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

در میان گریه هایم

در میان گریه هایم

همچو یک شمع مذابم

در میان آرزوها

چون کویری در سرابم

چشمه ایی خشکیده از امواج آبم

من سرودی در گلو بگرفته از غم

من چو فانوسی به طاق بیکسی ماوا گرفتم

شمع بی نورم که در فانوس جانم جا گرفتم

قوی تنهایم که در تنهایی خود

رفته ام از یاد یاران دیر سالیست

مرغ غم در جان من خوش کرده منزل

وای بر من

وای بر دل

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا خانومی و عاشـق شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:37 http://mylovenana.blogfa.com

سلام داداش بی معرفت
خوبی؟من یه مدت نبودم شما هم که انگار نه انگار یه آجی داری
آپم خوشحال میشم بیای
راستی آهنگ دومی وبتو خیلی دوست دارم
زیباست واقعا

قوی سپید(سپیدبال) یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 http://www.life-story-of-swan.blogsky.com

سلام.خوبی مسعود؟
میگم که این ادرس بلاگ جدیدمه.قبلیه حذفید...
یه شروع دوباره س...
به بقیه هم گفتم..دوستای صمیمیم.
راستی...شعرت خیلی قشنگ بود...اون قوئه تو بودی یا من؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد