برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

مرا از یاد خواهی برد می دانم

و من از دیدگان سرد تو یک روز می خوانم

سرود تلخ و غمگین خداحافظ

مرا از یاد خواهی برد

و از یادم نخواهی رفت من این را خوب می دانم

که روزی هم مرا از خویش خواهی راند

و قلبت را که روز ی آشیانه گرم عشقم بود خواهی برد،

تو از یادم نخواهی رفت

و

چشمان تو هر شب آسمان تیره ی احساس من را نور می پاشد

و من با خاطراتت زنده خواهم بود

چه غمگینم از این رفتن و

از این روزهای سرد تنهایی چه بیزارم

مرا از یاد خواهی برد می دانم

و

می دانی که از یادم نخواهی رفت

نظرات 4 + ارسال نظر
قوی سفید جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 http://www.ghoo10.blogsky.com

قشنگ بود..واقعا..
شاید این یه حقیقت تلخه...
ولی کاش هیچوقتنتونه تورو فراموش کنه و یا شاید...کاش بشه که تو فراموشش کنی...
کلا نمیدونم چی بگم؟!!

ثریا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 http://serina.blogsky.com

خیلی قشنگ بوووود ولی دلگیر
ممنون...
سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد
عشق این بار به دیوانه شدن می ارزد
گرچه خاکسترم و همسفر باد ولی..
جستجوی تو به بیخانه شدن می ارزد
منم آپم بیا و نظرتو بگو

سیاه خان شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:06 http://siahkhan.blogfa.com

زندگـــی زیبـاســـت چشمـی بـاز کـن
گردشـــی در کوچــه باغ راز کن.

هر که عشقش در تماشا نقش بست
عینک بد بینی خود را شکسـت.

علـت عـاشــــق زعـلتــها جــداســـت
عشق اسطرلاب اسرار خداست

من مـیـــان جســـمها جــان دیـــده ام
درد را افکنـــده درمـان دیـــده ام


دیــــده ام بــر شـــاخه احـســـاســها
می تپــد دل در شمیــــم یاسها

زنــدگــی موسـیـقـی گنـجشـکهاست
زندگی باغ تماشـــای خداســت

گـــر تـــو را نــور یـقیــــن پیــــــدا شود
می تواند زشــت هم زیبا شــود

حال من ,در شهر احسـاسم گم است
حال من ,عشق تمام مردم است


زنـدگــی یــعنـی همیـــــــن پــروازهــا
صبـــح هـا , لبـخند هـا , آوازهـــا

ای خــــطوط چهــــره ات قـــــــرآن من
ای تـو جـان جـان جـان جـان مـن

با تـــو اشــــعارم پـر از تــو مــی شـود
مثنوی هایـم همــه نو می شـود.

حرفـهایـم مــــرده را جــــان می دهــد
واژه هایـم بوی بـاران می دهـــد.

سیاه خان شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:09 http://siahkhan.blogfa.com

سلام عمو. خوبی ؟
انگار خبراییه و کسی دلتو برده .نههههههههههههههه غلام؟
نبینم غمگین باشی.
ممنون از حضورت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد