برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

فاصله

و از این فاصله ها که میان منو توست 

 

و هر آنگاه که دلت تنگ من است 

 

بهترین شعر مرا قاب کن پشت نگاهت بگذار 

 

تا که تنهاییت از دیدن من جا نخورد 

 

و بداند که دل من با توست و همین نزدیکیست 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:46 http://www.deleasemooni.blogsky.com

مرسیییییییییییییییییییی
خیلی عالیییییییییییییییییی بود

بانوی شرق یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://www.royavash.blogsky.com

خیلی قشنگ بود
خیلی دوسش دارم
به دلم نشست

آرزو چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 21:33 http://www.bivafa73.blogfa.com/

سلام ........... [قلب] سلاممـــــــــــــــم..... [قلب]
یه خـــــــــــــــبر داغ دارم براتون!!!!!!!!
. [رضایت][رضایت]
. [چشمک]
. [رضایت][رضایت]
. [چشمک]
. [رضایت][رضایت]
. [چشمک]
. [رضایت][رضایت]
. [چشمک]
. [رضایت][رضایت]
. [چشمک]
. [رضایت][رضایت]
. [چشمک]
یه خرده فکر کن!!!!
زود بـــــــــــــــاش دیگه............
نمی خواد بابا اصلا تو فکر کنی............. [عصبانی][عصبانی]
بدو بیا وبم تا بفهـــــــــــــــمی.....
یادت نـــــــــــــــره هاااااااااااااااااا[زبان][زبان][زبان]
اگه نیای معلومـــــــــــــــه که منو دوست نداری......... [قلب شکسته]
فقط می خوام حسابـــــــــــــــی برام بترکونی!!! [خونسرد]
می خوام بـــــــــــــــبینم که از همه با معرفت تره؟؟؟؟؟[قلب][قلب]
[گل]........................................................................ [گل]
«ایــــــــن یــــــــــه کــــــــارت دعوتـــــــــــه از طــــــــــــرف
مــــــــــن بـــــــــــه همــــــــــــه ی دوستــــــــای گـلــــــــــم!».
[بوسه][گل][بوسه][گل][بوسه][گل] [بوسه][گل][بوسه][گل][بوسه][گل]
[بوسه][گل][بوسه][گل][بوسه][گل] [بوسه][گل][بوسه][گل][بوسه][گل]






برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد