برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

گیلاس آبی

به نام یکتای بی همتا

به تمام مقدسات سوگند

به عشق دیدن لبخند توست

که به این دنیا پایبندم

عمر شادی هایت بلند

گلم.....دلم.....دلبندم

*******************************

حاصل اعتقاد یک کودک

به اینکه خورشید

هیچ گاه دلش را نمی شکند

میلاد یک آدم برفی است!

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی شرق سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 00:43 http://www.royavash.blogsky.com

سلام
ممنونم از حضورت
منم به اسم اورانوس سبز لینکت کردم
راستی
من عاشق گیلاس آبی ام
یادم رفت
وبت خیلی خوشگله...

مرسی .خوشحال شدم به ما سر زدی

آرمان سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:49

تبریک میگم

رها سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:24 http://www.rahazarsam.blogsky.com

ممنون. لینک کردم... من عاشق شعرای مریم حیدر زاده ام. خیلیاشو حفظم.

ممنون دوست عزیز . بازم به ما سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد