برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد

همه اندیشه ام اندیشه فرداست

وجودم از تمنای تو سرشار است

زمان در بستر شب خواب و بیدار است

همین فردا

همین فردای افسون ریز رویایی

همین فردا که راه خواب من بسته است

همین فردا که روی پرده پندار من پیداست

همین فردا که ما را روز آغوش و نوازش هاست

همین فردا..........همین فردا

من امشب تا سحر خوابم نخواهد برد

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:15 http://deleasemooni.blogsky.com

سلام
شعر خیلی قشنگی بود
قالبتم خیلی قشنگ شده

ممنون دل آسمونی جان

باران دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:51 http://the-rain.blogsky.com

دوست داشتم اینو ..

ممنون که اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد