برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

مرگ بهار

شاهد مرگ غم انگیز بهارم چه کنم 

 

ابر دلتنگم اگر زار نبارم چه کنم 

 

از ازل ایل و تبارم همه عاشق بودند 

 

سخت دلبسته این ایل و تبارم چه کنم 

 

یک به یک با مژه هایت دل من درگیر است 

 

میله های قفسم را نشمارم چه کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
سیاه خان شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:02 http://siahkhan.blogfa.com


سلام مسعود .
قالب نو مبارک .پیشاپیش عیدتم مبارک .
شعر زیبایی نوشته ای .لذت بردم از خوندنش .
عاشق شدی ؟

سلام سیاه خان عزیز
عید شما هم مبارک.ممنون که به من سرزدی
خیلی تابلو هس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد