برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

در کودکی به من گفته اند

در کودکی به من گفته اند:

نقش تو

آستان فتح خویش

نها دت دوست داشتن

مرهم هر درد بودن

*

آیا من

هر گز بوده ام

وجود داشته ام

یا خیا لی

بیش نبوده است.

*

کدامین نهاد

کدامین نقش

کدامین مرهم

*

در کودکی به من گفته اند :

دیوانگا ن با خود

حرف می زنند

می خند ند

قا نو ن

زیر پا می گذارند

آیا راه آنا ن

بیراهه است

*

یا

این ،

تصور ما

از صحنه ی زندگی است

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید ( طبیعت زیبای ایران) پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:06 http://irannature.persianblog.ir

سلام مسعود جان.
گزارش دیلم مون آماده شد.
بدرود .
خواستم گل بزارم برات که این شکلک ها نداشت .

سلام سعید جون
ممنونکه به من سر زدی تو خودت گلی نیازی به گل نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد