برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

برای دل خودم

شکسته تر از آنم که سنگ برداری و می دانم حقم هست تمام این شکستن ها ...نمی رنجم اگر گاهی تو هم یک سنگ برداری

گیلاس آبی۲

به نام یکتای بی همتا

در این روز های خالی از معجزه

وجود تو نعمتی ست برای زمین

فرشته ای که

در کمترین ارتفاع پرواز می کنی!!!

**************************************

آینه، تکه شیشه بی ارزشی بیش نیست!

این شکوه زیبایی توست

که به آن اعتبار  می بخشد دوست من!

باور کن

*************************************

خدای مهربانم

تو بهتر از هر کسی می دانی

که من شاعر نیستم

این عظمت توست که بر دستانم جاری ست و

این چنین قلبها راتسخیر می کند!!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمان سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:50 http://abdozdak.blogsky.com/

خیلی زیبا بود

دلچسب بود

ممنون دوست عزیز شما را با نام آرمان لینک کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد